
Alba zaprezentowała swoją ofertę w Pawilonie Narodowym. Zajmował on kilkaset metrów kwadratowych i dzięki nowoczesnej zabudowie nie pozwalał przejść obok polskiej propozycji obojętnie. Funkcjonowała tam też kawiarnia Poland’s Novelties Showroom & Café. Na jednej ze ścian były prezentowane nowości polskiej branży kosmetycznej. Alba Thyment produkuje naturalne kosmetyki do indywidualnego stosowania Alba 1913® oraz produkty do profesjonalnego masażu Balsamique®. W polskim showroomie w Bolonii wyeksponowała hit jednej z linii Alby 1913, tj. Body Maintenance – Cukrowy peeling do ciała. Nowością Alby były też nowe zapachy unikatowych świec do masażu – pomarańcza z melisą oraz tonka.
Alba Thyment to jedyna poznańska firma, która bierze udział w Branżowym Programu Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznego. –Dzięki temu możemy liczyć na wsparcie finansowe z pieniędzy unijnych. To 75 procent całej wydanej kwoty. Tuż po targach w Bolonii dowiedzieliśmy się, że Ministerstwo Gospodarki pozytywnie rozpatrzyło nasz wniosek. Dzięki temu możemy intensyfikować nasze działania promocyjne do wiosny przyszłego roku – wyjaśnia prezes Rychlicki. Alba zaplanowała na lata 2013-2015 poza wyjazdami na targi na całym świecie m.in. uruchomienie strony internetowej oraz produkcję profesjonalnego spotu reklamowego. W lipcu tego roku ofertę firmy będzie można poznać podczas Cosmoprof w Las Vegas.