AlbaThyment - 20140408 - CosmoProfTargi Cosmoprof (4-7 kwietnia 2014) uważane są za najważniejszą imprezę wystawienniczą branży kosmetycznej ze względu na liczbę wystawców i zwiedzających. To właśnie podczas tego wydarzenia firmy prezentują nowości i dyktują trendy w europejskiej oraz światowej kosmetyce. Alba Thyment z Poznania uczestniczyła w tej imprezie po raz pierwszy. –Po sukcesie podczas Cosmoprof w Hongkongu w listopadzie minionego roku, gdzie nasza oferta spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem, chcieliśmy sprawdzić, jak zareaguje na nasze produkty rynek europejski – mówi prezes Alba Thyment Łukasz Rychlicki. –Odpowiedź była bardzo pozytywna – dodaje – choć do Bolonii przyjeżdżają dystrybutorzy tak naprawdę z całego świata.

Alba zaprezentowała swoją ofertę w Pawilonie Narodowym. Zajmował on kilkaset metrów kwadratowych i dzięki nowoczesnej zabudowie nie pozwalał przejść obok polskiej propozycji obojętnie. Funkcjonowała tam też kawiarnia Poland’s Novelties Showroom & Café. Na jednej ze ścian były prezentowane nowości polskiej branży kosmetycznej.  Alba Thyment produkuje naturalne kosmetyki  do indywidualnego stosowania Alba 1913® oraz produkty do profesjonalnego masażu Balsamique®.  W polskim showroomie w Bolonii wyeksponowała hit jednej z linii Alby 1913, tj. Body Maintenance – Cukrowy peeling do ciała. Nowością Alby były też nowe zapachy unikatowych świec do masażu – pomarańcza z melisą oraz tonka.
Alba Thyment to jedyna poznańska firma, która bierze udział w Branżowym Programu Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznego. –Dzięki temu możemy liczyć na wsparcie finansowe z pieniędzy unijnych. To 75 procent całej wydanej kwoty. Tuż po targach w Bolonii dowiedzieliśmy się, że Ministerstwo Gospodarki pozytywnie rozpatrzyło nasz wniosek. Dzięki temu możemy intensyfikować nasze działania promocyjne do wiosny przyszłego roku – wyjaśnia prezes Rychlicki. Alba zaplanowała na lata 2013-2015 poza wyjazdami na targi na całym świecie m.in. uruchomienie strony internetowej oraz produkcję profesjonalnego spotu reklamowego. W lipcu tego roku ofertę firmy będzie można poznać podczas Cosmoprof w Las Vegas.