AlbaThyment - HongKong - 20131118Alba Thyment prezentowała preparaty tworzone zgodnie z filozofią firmy „Zdrowie jest piękne”. Bazowe produkty dobrej kondycji powstałe na bazie olejków eterycznych spotkały się z dużym zainteresowaniem nie tylko chińskich dystrybutorów. -Chińczycy doskonale rozumieją nasze podejście do ciała i ducha, dążenie do harmonii między nimi. Doceniają też wartość naturalnych substancji, dlatego nasza oferta cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Co ważne, coraz więcej świadomych konsumentów jest też na innych kontynentach, nasze stoisko odwiedzali goście targowi z 25 krajów – podsumowuje prezes Alby, Łukasz Rychlicki.

Goście Cosmoprof Asia byli pod wielkim wrażeniem stuletniej historii rodzinnej firmy oraz jakości produkowanych przez Albę preparatów. Wiele osób wracało kolejnego dnia na stoisko, by podzielić się wrażeniami po zastosowaniu kosmetyków i podziękować za ich dobroczynne działanie.

Alba obecna jest już na azjatyckim rynku, eksportuje Argol® i Manukan® do Wietnamu. -Wprowadzenie naszych produktów na chiński rynek wymaga oczywiście czasu, ale wierzymy, że przynajmniej niektóre z nich będą dostępne w kolejnych azjatyckich krajach w ciągu roku lub dwóch – mówi prezes Rychlicki.

Produkty prezentowane na Cosmoprof Asia 2013 zostały oznaczone miejskim logo „made in POZnan*”. Alba Thyment od stu lat produkuje w Poznaniu prawdziwą Esencję Karmelitańską – naturalny lek roślinny. Marka Argol®, pod którą kryją się również ziołowe balsamy do masażu i inne kosmetyki specjalistyczne, dołączyła w 2013 roku do grona elitarnych poznańskich marek, które są biznesową wizytówką miasta. Alba jako pierwsza postanowiła zastosować logo „made in Poznań” na tak dużą skalę. -Wierzymy w siłę polskiej marki i chcemy propagować patriotyzm gospodarczy. Historia naszej firmy zaczęła się sto lat temu w Poznaniu, z czego jesteśmy dumni. Jeśli możemy mówić o tym światu, robimy to – wyjaśnia prezes Alby. Miejskie logo jest obecne na wszystkich odnowionych na stulecie opakowaniach Argolu® oraz pastylek Manukan® i zupełnie nowych kartonikach linii kosmetycznej Alba1913.

Firma planuje udział w targach Cosmoprof w Hongkongu również w 2014 roku, już na wiosnę swoją ofertę zaprezentuje na Cosmoprof we włoskiej Bolonii.